la Souterraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu la Souterraine - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

la Souterraine

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

15 Mei 2015 | Frankrijk, La Souterraine

Vandaag dus een rustdag.
Wat ik geleerd heb is dat ik me niks aan moet trekken van het weerbericht. Het was prachtig fietsweer vandaag, maar ook lekker om even pauze te houden.
Ik heb lekker gewandeld, foto's genomen, gelezen in een dwarsligger van Betty en Jos en cappuccino gedronken.
Helaas was de crypte in mei nog niet open.
Wel heb ik de Porte St.Jean beklommen. Daarvoor moest ik naar het cafe op de hoek, waar ik twee joekels van sleutels kreeg. (zie foto)
Daarna de oude stenen stappen op, erg leuk maar ook een klein beetje eng. Klein beetje hoor.
Bovenin zat zelfs een nest met duifjes die net uit het ei waren! (zie foto)

Terug in Maison Numero Neuf, trof ik daar twee Nederlandse pelgrims, een Canadeese en later een Fransman. Ze hadden elkaar onderweg al vaker ontmoet en ze maken een hoop plezier. Ik geniet mee.

De Canadees blijkt bij mij op de kamer te slapen. Een zeer bescheiden, aardige man van rond de 70, schat ik.

Straks weer lekker eten en 'op tied noar bedde.'

  • 17 Mei 2015 - 20:56

    Marijke:

    Ha Alice zo leuk om je te volgen op je pad. Wat een mooie reis. Ik geniet mee. Heb het fijn. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Souterraine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

weer thuis

25 Mei 2015

Rustdag in Agen

25 Mei 2015

Lectoure - Agen

23 Mei 2015

Lectoure

22 Mei 2015

Moissac
Alice

Ik ga fietsend de camino doen naar Santiago de Compostella. Voor mij is de weg het doel, zonder planning en gewoon genietend van alles wat ik onderweg tegenkom. De tassen zijn gepakt, nu nog de laatste mutaties verwerken in de routeboekjes en morgen is het zo ver. Wat heb ik er zin in!!! Helaas wordt het weer niet best, maar ja, ook dat hoort er bij. Leuk dat je me volgt.....:)

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 17718

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: