8ste dag, Remoiville - Reisverslag uit Remoiville, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu 8ste dag, Remoiville - Reisverslag uit Remoiville, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

8ste dag, Remoiville

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

02 Mei 2015 | Frankrijk, Remoiville

Een zware dag.

Een erg koude nacht gehad en met alle kleren aan die ik had, geslapen, maar het hielp niet echt.
Rustig vertrokken en de camping waar ik verbleef geliked op Facebook.
Dat verdienen ze!
Ook even langs bij Marie-france om gedag te zeggen.
Zij heeft foto's van me gemaakt en op Facebook gezet, leuk.


Toen op weg richting Bastogne, maar er zijn geen fietspaden die kant op.
Heel veel de berg op gelopen, want de benen wilden niet vandaag.
Ook veel op de autoweg gefietst, niet fijn.

Eindelijk de laatste 10 km. voor Bastogne een mooi fietspad.
Eenmaal in Bastogne bij de Toerist-info een onvriendelijke jonge vrouw, die mij niet aan een goedkope slaapplaats voor pelgrims kon/wilde helpen.

Dus maar weer doorgefietst. Hans ontmoet, ook een pelgrim, die dezelfde route fietst. Hij had een slaapplaats geregeld voor hem en zijn vrouw, iets buiten de route.
Ik kom hem vast en zeker nog wel tegen.

Tot 5 x toe ergens voor niks naartoe gefietst, maar alles zit vol vanwege een fietswedstrijd in Houffalize.
Wat een pech.
Ik had de nijging om ergens in een hooiberg te gaan liggen, echt waar...
Uiteindelijk een hotel gevonden met nog 1 kamer met.....bad.
Whow...wat een heerlijkheid.
Wel niet echt een pelgrimsplek, maar wel lekker.... :)
Eenmaal in bad was het leed weer snel geleden.

Net verrukkelijk gegeten en de wijn doet zijn werk.....:)
Wat zal ik straks lekker slapen!

  • 02 Mei 2015 - 22:33

    Henk En Anneke:

    Hoi Ellen,

    Je hebt al genoeg beleefd en bent nog maar net begonnen. Jammer dat we elkaar net niet ontmoet hebben in Monschau, was leuk geweest.
    Je zult nog veel leuke ontmoetingen krijgen en mooie plaatsen zien.
    Wij hebben het zelf ervaren. Het is zo'n enorm prachtige, enerverende fietstocht.
    We volgen je blog met veel interesse.

    Bon Camino

    Succes en groetjes,
    Henk en Anneke

  • 02 Mei 2015 - 23:27

    Henk:

    Wat een verhalen, nu al. Maar om nu zo'n foto van jezelf te plaatsen.... Kan me voorstellen dat iedereen zit te kijken.
    Succes zus, ik vind het wel knap van je.

  • 03 Mei 2015 - 10:07

    Emmy:

    Hoi Alice,
    Goed bezig!
    Warme groeten!

  • 03 Mei 2015 - 14:06

    Mariël :

    Hoi Alice,

    Echt aan het pelgrimeren dus.

    ach ja, zo'n heerlijk bad vergoed alle leed.

    Succes weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Remoiville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

weer thuis

25 Mei 2015

Rustdag in Agen

25 Mei 2015

Lectoure - Agen

23 Mei 2015

Lectoure

22 Mei 2015

Moissac
Alice

Ik ga fietsend de camino doen naar Santiago de Compostella. Voor mij is de weg het doel, zonder planning en gewoon genietend van alles wat ik onderweg tegenkom. De tassen zijn gepakt, nu nog de laatste mutaties verwerken in de routeboekjes en morgen is het zo ver. Wat heb ik er zin in!!! Helaas wordt het weer niet best, maar ja, ook dat hoort er bij. Leuk dat je me volgt.....:)

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 17730

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: