Donzenac - Reisverslag uit Donzenac, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu Donzenac - Reisverslag uit Donzenac, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

Donzenac

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

17 Mei 2015 | Frankrijk, Donzenac

Vannacht 11 uur geslapen, wat heerlijk zeg.
Weer motregen, maar toen ik vertrok kwam de zon.
Wat heb ik veel geluk.

Het woord wat past bij vandaag en gisteren is: vredig.
Er is heel weinig verkeer en minder dorpjes.
De wegen slingeren meer en de hele dag waren er pittige klimmetjes en klimmen, maar het gaat werkelijk super!
Natuurlijk ook mooie afdalingen, soms wel met 45 km. p.u. de berg af.

Ik ben nog een ander stel Nederlandse fietsers achterop gekomen en uiteindelijk hebben we elkaar drie maal gezien en over en weer wat foto's van elkaar gemaakt.

Het was een prachtdag, met veel zon en het was fijn om regelmatig in de schaduw door het bos te rijden.
Wat een grote oude bomen zeg!

Vandaag had ik moeite om een slaapplaats te vinden en na 100 km. vond ik eindelijk een hotel in Donzenac.
Gelukkig is hier internet en een heerlijk bed.

• 18 Mei 2015 - 15:09

Emmy Bijkerk:

Hoi Alice,

Je hebt er al de derde week op zitten
    het is reuze leuk om je zo te volgen en
    met jouw mee te genieten van al die mooie plaatjes
    die jij met ons deelt.

Warme groeten,