rustdag Liny-devant-Dun - Reisverslag uit Liny-devant-Dun, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu rustdag Liny-devant-Dun - Reisverslag uit Liny-devant-Dun, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

rustdag Liny-devant-Dun

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

05 Mei 2015 | Frankrijk, Liny-devant-Dun

Ik heb bijna het klokje rond geslapen, wat heerlijk zeg!

Meteen weer Ruta ingenomen en daarna rustig ontbeten.
Alleen maar wit stokbrood en jam, maar de oude dame had speciaal voor mij kaas gekocht. Wat lief!!!
De jammetjes had ze zelf gemaakt en waren erg lekker.

Daarna op mij gemak naar de 'Information de Toeriste' gefietst en mijn benen voelen een stuk beter!
Bij de toerist-info mag ik gebruikmaken van internet en ik krijg er weer een stempel.
Ik moet zeggen dat dat zoeken naar wifi mij erg onrustig maakt en ik ben heel veel tijd kwijt met het schrijven op mijn blog met mijn smartfone.
Vaak wordt het hele verhaal zomaar gewist en kan ik weer opnieuw beginnen, grrrr....
Dat wil ik volgend jaar anders doen.

Het is redelijk weer en ik fiets lekker wat rond en ga naar een hele mooie oude kerk bovenop een heuvel. Weer een pittig klimmetje.
Er is wel veel wind en af en toe een buitje.
Mijn gebrek aan kennis van de Franse taal zorgt soms voor lachwekkende situaties.
Ik bestelde koffie en wilde daar ook lunchen en ik vroeg de kaart.....card.....en tot mijn stomme verbazing kreeg ik taart.....:)

Wat foto's gemaakt en lekker gelezen.
Eigenlijk had ik vandaag best kunnen fietsen. Ik dacht dat het heel slecht weer zou worden, maar dat viel erg mee.
Op tijd naar bed, ik heb weer zin om morgen verder te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Liny-devant-Dun

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

weer thuis

25 Mei 2015

Rustdag in Agen

25 Mei 2015

Lectoure - Agen

23 Mei 2015

Lectoure

22 Mei 2015

Moissac
Alice

Ik ga fietsend de camino doen naar Santiago de Compostella. Voor mij is de weg het doel, zonder planning en gewoon genietend van alles wat ik onderweg tegenkom. De tassen zijn gepakt, nu nog de laatste mutaties verwerken in de routeboekjes en morgen is het zo ver. Wat heb ik er zin in!!! Helaas wordt het weer niet best, maar ja, ook dat hoort er bij. Leuk dat je me volgt.....:)

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 17703

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: