Lettrée en kennismaking met Peter - Reisverslag uit Lettret, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu Lettrée en kennismaking met Peter - Reisverslag uit Lettret, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

Lettrée en kennismaking met Peter

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

07 Mei 2015 | Frankrijk, Lettret

Niet geweldig geslapen, w.s. omdat ik zo lang met mijn smartfone bezig ben ge weest en het schrijven van mijn blog.
René heeft bij mijn provider geregeld dat ik een EU-bundel kreeg, hartstikke fijn. Via mijn smartfone lukte dat niet.
Daarna rustig weer op de fiets, de stad uit en weg van de drukte!!!

Het fietsen gaat niet geweldig, mijn benen geven signalen af dat ik rustig aan moet doen.
Bij een manege in Lettrée met gîtes besluit ik te stoppen.
Het is pas 15.00 uur, maar de zon schijnt en ik kan mooi even mijn kleren wassen.
Ik zit lekker met een boekje van Betty onder de appelboom, waar mijn kleren te drogen hangen, als ik een fietser aan zie komen.
Ook een pelgrim, zo te zien.
Even later komt hij naar het grasveldje waar ik zit en het blijkt een Nederlander te zijn, Peter uit Nijmegen.
Aardige vent en we blijken dezelfde route te volgen van Clemens Sw.
Hij vraagt of ik weet wat ik met het avondeten ga doen.
Ja, ik heb nog een winterwortel en wat noten, zei ik.
Er was nergens een winkel te vinden.
Peter had ook nog een wortel en Quinoa en van de eigenaar van de manege kregen we spontaan nog een paar winterwortels.
We besloten om samen te eten, gezellig!

Terwijl Peter zijn tent ging opzetten en douchen, ben ik het eten gaan bereiden. De eigenaar had ook nog een fles wijn!
Een poosje later zaten we gezellig te kletsen en te eten en het smaakte ook nog lekker....:)
Het was een onverwacht gezellige avond!