Lettrée en kennismaking met Peter - Reisverslag uit Lettret, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu Lettrée en kennismaking met Peter - Reisverslag uit Lettret, Frankrijk van Alice Kouwen - WaarBenJij.nu

Lettrée en kennismaking met Peter

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg Alice

07 Mei 2015 | Frankrijk, Lettret

Niet geweldig geslapen, w.s. omdat ik zo lang met mijn smartfone bezig ben ge weest en het schrijven van mijn blog.
René heeft bij mijn provider geregeld dat ik een EU-bundel kreeg, hartstikke fijn. Via mijn smartfone lukte dat niet.
Daarna rustig weer op de fiets, de stad uit en weg van de drukte!!!

Het fietsen gaat niet geweldig, mijn benen geven signalen af dat ik rustig aan moet doen.
Bij een manege in Lettrée met gîtes besluit ik te stoppen.
Het is pas 15.00 uur, maar de zon schijnt en ik kan mooi even mijn kleren wassen.
Ik zit lekker met een boekje van Betty onder de appelboom, waar mijn kleren te drogen hangen, als ik een fietser aan zie komen.
Ook een pelgrim, zo te zien.
Even later komt hij naar het grasveldje waar ik zit en het blijkt een Nederlander te zijn, Peter uit Nijmegen.
Aardige vent en we blijken dezelfde route te volgen van Clemens Sw.
Hij vraagt of ik weet wat ik met het avondeten ga doen.
Ja, ik heb nog een winterwortel en wat noten, zei ik.
Er was nergens een winkel te vinden.
Peter had ook nog een wortel en Quinoa en van de eigenaar van de manege kregen we spontaan nog een paar winterwortels.
We besloten om samen te eten, gezellig!

Terwijl Peter zijn tent ging opzetten en douchen, ben ik het eten gaan bereiden. De eigenaar had ook nog een fles wijn!
Een poosje later zaten we gezellig te kletsen en te eten en het smaakte ook nog lekker....:)
Het was een onverwacht gezellige avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Lettret

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2015

weer thuis

25 Mei 2015

Rustdag in Agen

25 Mei 2015

Lectoure - Agen

23 Mei 2015

Lectoure

22 Mei 2015

Moissac
Alice

Ik ga fietsend de camino doen naar Santiago de Compostella. Voor mij is de weg het doel, zonder planning en gewoon genietend van alles wat ik onderweg tegenkom. De tassen zijn gepakt, nu nog de laatste mutaties verwerken in de routeboekjes en morgen is het zo ver. Wat heb ik er zin in!!! Helaas wordt het weer niet best, maar ja, ook dat hoort er bij. Leuk dat je me volgt.....:)

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 17708

Voorgaande reizen:

17 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: